SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

GLOBALEXPO: Vystavovať sa dá celosvetovo aj bez nutnosti návštev

Vystavovať sa dá celosvetovo aj bez nutnosti návštevy veľtrhov

(Zdroj: GLOBALEXPO)

Stovky slovenských firiem každoročne vystavujú na veľtrhoch na Slovensku a po celej Európe a jedným z mála výsledkov z investovaných financií za cestovné náklady, prenájom stánku a čas strávený nadväzovaním kontaktov sú vymenené katalógy a papierové vizitky. Zažili to viacerí vystavovatelia, ktorí sa nakoniec na tie dôležité akcie nedostali a často účasť na rutinnej výstave už pokladajú iba ako „povinnosť“ ukázať sa, že existujú. Aj z tohto dôvodu skupina kreatívnych a moderne zmýšľajúcich Slovákov prišla so zatiaľ jedinečným start-upom a to vytvorením prvého medzinárodného online výstaviska so špeciálnym zameraním na mikro, malé a stredné slovenské firmy, ktoré majú záujem expandovať nielen na Slovensku a vystavovať svoje produkty alebo služby.

Firmy si často kladú otázku, bez ohľadu na segment v ktorom podnikajú, a to je - s akou myšlienkou na výstavu idú. SpoločnosťGLOBALEXPO, ktorá roky naberala skúsenosti z európskych, amerických a ázijských výstavísk, vytvorila on-line aplikáciu, na ktorej akákoľvek firma dokáže odprezentovať všetky najdôležitejšie odkazy a vízie. Prezentujúca spoločnosť tým zároveň získa možnosť zviditeľniť sa nielen v troch medzinárodných jazykoch priamo na on-line výstavisku spoločnosti GLOBALEXPO.

Prvá medzinárodná Svetová výstava sa konala v roku 1851 v Londýne a počas jej trvania ju navštívilo viac ako 6 miliónov návštevníkov. Z globálneho pohľadu sú svetové výstavy vnímané ako tretia najväčšia akcia po majstrovstvách sveta FIFA vo futbale a letných olympijských hrách, pokiaľ ide o celosvetový hospodársky a kultúrny vplyv,“ vysvetlil jeden zo zakladateľov GLOBALEXPO Ján Bielik.

Dôvodov účasti na výstavách a veľtrhoch je viacero a to kúpa alebo predaj, vyhľadávanie nových obchodných partnerov, príležitostí, kontaktov, predstavovanie nových produktov na trh, akvizíciu nových zákazníkov, čerpanie inšpirácie a podobne.

GLOBALEXPO je riešenie pre každú dôveryhodnú spoločnosť, ktorá má záujem expandovať a rásť v domácom prostredí ako aj na medzinárodných trhoch. Kombinuje výhody klasických veľtrhov a výstav s novými modernými online trendmi. Prekonáva časové a lokačné obmedzenia, je finančne skutočne dostupná a k dispozícii nepretržite,“ zdôraznil Bielik.

Spoločnosť ponúka jednoduchú registráciu akejkoľvek firmy, ktorej po vytvorení profilu v slovenčine sa informácie následne v cene vstupného registračného poplatku profesionálne preložia do anglického, ruského a čínskeho jazyka. Jednotlivé výstavy sú prehľadne kategorizované podľa jednotlivých segmentov podnikania, či už ide o vinárstvo, cestovanie, nábytok, knihy, stavebníctvo alebo športové potreby. On-line aplikáciaGLOBALEXPO má množstvo užitočných funkcií a v prípade potreby ju vystavovatelia môžu použiť aj na priamy predaj zákazníkom, ktorých daný produkt osloví.

V čase rušenia klasických a tradičných veľtrhov alebo výstav na Slovensku ako aj v zahraničí napríklad z dôvodu aktuálnej prevencie šírenia nebezpečného coronavírusu má online výstaviskuGLOBALEXPO obrovské opodstatnenie.

GLOBALEXPO vyvinula svoju internetovú aplikáciu v roku 2019 a v súčasnosti je na nej registrovaných okolo 100 spoločností. Viac informácii nájdete na stránke spoločnosti GLOBALEXPO.

GLOBALEXPO GLOBALEXPO

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 299
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 7 272
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 084
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 810
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 689
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 826
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 180
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 556
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 2 h

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu